13669029_171317986614467_8087635812546348080_n
ind3ind2ind1

Coway Indicator

ind4

nfc

Category:

Product Description

Model Penulen Udara TERKINI dan baru sahaja lonch pada 1 April 2016 di coway ini diberi nama INDICATOR. Dalam masa 12 hari sudah terjual lebih 300 unit. Penulen udara ini sangat praktikal di letakkan diruang tamu atau di bilik. Indicator boleh merangkami keluasan sehingga 1200sf. Ia  juga dilengkapi dengan 5 penapis iaitu

1-PRE-FILTER :

Berfungsi untuk menapis seperti rambut,habuk dan bendasing yang besar.

 

2-ANTI FLU HEPA FILTER :

Berfungsi untuk menapis bau rokok,virus,bakteria dan habuk yang lebih kecil.

 

3-RBD PLASMA FILTER :  

Berfungsi untuk menghasilkan ion -ve didalam rumah supaya udara dapat di sterilise dan menghapus kan bakteria seperti E-Coli.

 

4-ANTI BAKTERIA CATALYST FILTER :

Menghapuskan gas yang merbahaya seperti  xylene dan VOCs.

 

5-DEODORISATION FILTER :

Berfungsi untuk memastikan bau-bauan didalam rumah akan sentiasa segar dan menhapuskan bau kusam didalam rumah.

Dengan jerebu yang teruk melanda Malaysia sekarang ni penulen udara coway sangat sangat penting kepada setiap keluarga. Tambahan pula bagi mereka yang mempunyai anak2 keciladalah wajib untuk memiliki penulen udara. Indicator sangat bagus untuk mereka yang mengalami masalah pernafasan seperti asma,selsema dan batuk. Bagi ibu ibu dan suri rumah yang suka memasak, Coway Indicator ini juga harus ada dirumah kerana penapis udara ini dapat menghilangkan bau-bau yang ada ketika memasak. Bagi tujuan keselamatan pula,penapis udara coway ini sangat penting untuk ada dirumah kerana penapis udara coway ini dapat mengesan jika ada sebarang kebocoran gas didalam rumah.

Kesimpulannye penapis udara dan penapis air coway adalah sangat penting untuk ada dirumah.

Jika ada sebarang pertanyaan boleh hubungi saya

Salma Coway 012-702 8280

KENAPA UDARA LEBIH PENTING DARI AIR?

Kita bernafas setiap saat dan dan boleh mati hanya beberapa minit tanpa udara.

Kita menyedut 16KG udara 1 hari berbanding makanan hanya diambil 1KG sehari

Lebih banyak penyakit berjangkit melalui udara

Kualiti udara semakin lama semakin merosot setiap hari disebabkan penebangan hutan, pembuangan toksik dari kilang-kilang, asap kenderaan/kilang, pembakaran terbuka dan sebagainya.

COWAY MEMBANTU ANDA MENDAPATKAN UDARA YANG SEGAR BAK UDARA KAMPUNGAN DIWAKTU PAGI.

 

 UDARA KOTOR PENYEBAB JANGKITAN PARU-PARU KRONIK

Ramai mak bapak mesti stress kalau anak kerap sakit, batuk2 dan selsema. Banyak dah habis duit pergi klinik dan hospital. Dah cuba macam2 cara tapi tak baik baik juga.

Lagi teruk bila musim Jerebu. Tapi kan sekarang Jerebu dah tak bermusim? Dah macam hari2 jerebu. Dengan habuk dan debu dari luar lagi. Buka tingkap salah, tak buka tingkap pun salah.

Ramai orang tak sedar yg kualiti udara dalam rumah pun penting untuk menjamin kesihatan yang baik. Anak-anak lagi senang dapat penyakit kalau selalu hirup udara kotor. Bila last check IPU dalam rumah?

Dah bersihkan rumah setiap hari tapi masih tak berkesan. Karpet tu bukan main ‘vacuum lagi tapi masih ada masalah yang sama. Kalau ada kucing kat rumah, boleh nampak bulu-bulu halus terbang sana sini.

Macam mana pun kita bersihkan rumah, belum tentu kita dapat bersihkan udara dalam rumah. Habuk-habuk halus dalam udara takkan hilang dengan deodorizer jer.

Apa tindakan anda pada masalah ini?

====================================================
Selesaikan semua itu dengan PENAPIS UDARA daripada Coway
====================================================

✔ Kita menghirup udara sebanyak 16kg sehari? Jika ada Indicator dah tak perlu risau berapa bacaan IPU dalam rumah atau pejabat.

✔ Udara confirm bersih sebab fungsi menapis sehingga 99.99% kuman di udara

✔ Kurang kuman di udara, kurang dapat sakit, batuk dan selsema.

✔ Ada auto sensor. Kalau udara kotor, speed akan bertambah dengan sendiri.

✔ Bau hapak, hangit, busuk pun boleh hilang.

✔ Boleh memerangkap bulu-bulu halus kucing yang terbang-terbang kat rumah.

✔ Dah tak payah takut musim jerebu sebab dalam rumah confirm udara bersih. Jerebu pun sekarang dah tak bermusim kan?

✔ Jimat elektrik. Ada fungsi sleep mode.

✔ Model terbaru INDICATOR mempunyai sistem paling canggih dan boleh kontrol serta chek kualiti udara melalui telefon pintar anda.

✔ Tak payah pening kepala nak cuci filter/tukar filter. Kami datang setiap 2 bulan ke rumah anda buatkan.

====================================================
Nilai semua di atas kalau kira R&D, Teknologi terkini, upah pakar, belum masuk kos kita yang cuba sedaya upaya bersihkan rumah, kos bil hospital yg selalu pergi tu dan kos ubat yg kita beli selalu, pastinya menjadi PULUHAN RIBU RINGGIT. 😲

Harga untuk Penapis Udara kami cuma RM 95 / sebulan jer

Whatsapp/message “Nama & Lokasi ” ke 012-702 8280

MAKLUMAT PRODUK, ANUGERAH DAN HARGA

 

13697062_171342913278641_4372140710449639899_n

Indicator

MAKLUMAT PRODUK, ANUGERAH DAN HARGA

 

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “Coway Indicator”